مشاوره : 7561 117 0917
برج نوری متحرک


: 3038

یکی از مواردی که در مورد برج های روشنایی به اشتباه متوجه شده اند این است که عده ای تصور می کنند که برج های روشنایی متحرک و سیار با هم متفاوتند.

یکی از مواردی که در مورد برج های روشنایی به اشتباه متوجه شده اند این است که عده ای تصور می کنند که برج های روشنایی متحرک و سیار با هم متفاوتند. در ادامه هر کدام از این دو مورد را برای شما توضیح می دهیم تا هر دو مورد را به طور کامل درک کرده و تفاوت بین آنها را متوجه شوید.

برج نوری متحرک و سیار

برج روشنایی با سبد متحرک
برج روشنایی با سبد متحرک برای روشن کردن محوطه های بزرگ مانند پارکینگ ها، ورزشگاه ها و اسکله ها و... استفاده می شود. در این نمونه برج روشنایی پروژکتورها بر روی یک سبد متحرک که در امتداد طول برج بالا و پایین می شود، بالا و پایین شدن سبد این برج های روشنایی عملیات تعمیر، نصب و نگهداری را برای شما راحت می کند. به این صورت که با استفاده از امکاناتی که روی این برج روشنایی نصب شده، سبدی که پروژکتور ها روی آن نصب شده به آرامی پایین کشیده می شود و تعمیر و نگهداری و تعویض را برای شما ساده می کند. زمانی که می خواهید برای روشنایی یک محل برج روشنایی تهیه کنید ابتدا باید میزان نوری که لازم دارید را محاسبه کنید، سپس تعداد پروژکتورها، وزن آنها و ارتفاعی که باید آن ها را در آنجا قرار دهید را مشخص کرده و بعد از آن نسبت به خرید برج روشنایی اقدام کنید.

در زمانی محل برج نوری را مشخص می کنید باید به یاد داشته باشید که محل هایی که در آنجا امکان رشد درخت های بلند هست که مانع نور برج روشنایی می شوند، مکان های خوبی برای نصب برج روشنایی نیستند.

برج روشنایی با سبد متحرک

ویژگی های برج روشنایی با سبد متحرک

  • قابل استفاده برای محوطه های بزرگ
  • پوشش ارتفاع از 10 تا 45 متر
  • بدنه ی چند ضلعی
  • دارای دریچه دسترسی یا صفحه مناسب برای نصب تابلو برق
  • قابلیت نصب برقگیر برای مقابله در برابر رعد و برق
  • داشتن میکرو سوئیچ برای امنیت بیشتر در زمان بالا و پایین شدن سبد
  • برج روشنایی متحرک

منظور از سیستم قفل سبد برای جلوگیری از سقوط یا پاراشوت در برج روشنایی چیست؟

این سیستم در سال 1390 توسط متخصصین ما در شرکت احداث گستر تولید شد و به بهره برداری رسید. این سیستم باعث می شود که اگر به صورت اتفاقی سیم بکسل موجود برای بالا و پایین کردن این دستگاه پاره شد، سبد متحرک آن سقوط نکند. علاوه بر این سیستم پاراشون باعث می شود که فشار کمتری بر روی گیربکس برج روشنایی با سبد متحرک بیاید و به این صورت از خود سیم بکسل نیز در برابر پارگی محافظت می کند.

آدرس ارتباطی ما

آدرس دفتر : خیابان قاآنی شمالی پلاک165
تلفن: 07132341694
و 07132308865
کارخانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز 
071-37742153
موبایل : 09171177561

پست الکترونیک: info@tabeshgostaran.com